-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.rebel
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wciel się w jednego z badaczy, którzy poznają wodną faunę, zanurzając się w kolejne warstwy mórz i oceanów: od wielobawnej płycizny, przez strefę mroku, aż po pogrążone w całkowitych ciemnościach głębiny!
W strategicznej grze Na dnie morza ryby, które odkryjesz w ciągu 4 tygodni, będą przynosiły Ci korzyści podczas kolejnych zanurzeń. Każdy dostępny sektor nurkowania pozwala skoncentrować badania na którymś z kluczowych obszarów: poszerzaniu katalogu ryb, odkrywaniu świeżo złożonej ikry lub wylęgu i formowaniu ławic. Zwycięży gracz, który zgromadzi najwięcej punktów za ryby, ikrę, narybek, ławice i zrealizowane cele!
Na czym to polega?
- Rozgrywka toczy się przez 4 rundy (tygodnie). W każdej z nich rozgrywamy po kilka tur w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.
- W swojej turze masz do wyboru dwie czynności: zagrasz kartę ryby do swojego oceanu (opłacając jej koszt) albo zanurkujesz w odpowiednim sektorze, aby otrzymać różne korzyści.
- Na początku będziesz przede wszystkim zagrywać karty ryb o niskim koszcie i składać ikrę. Z czasem pojawi się szansa na wykorzystanie droższych kart i przeprowadzanie wylęgu. W ostatniej fazie gry przyjdzie czas na zagrywanie kart z dającymi potężne korzyści zdolnościami i formowanie ławic.
- Podczas każdego z 4 tygodni rozegrasz 6 tur (czyli w sumie 24 tury w całej rozgrywce). Ten ograniczony i stały czas powoduje, że musisz mądrze przemyśleć każdą decyzję tak, aby wykorzystywane efekty jak najlepiej ze sobą współgrały.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Gra opiera się na podstawowych mechanizmach znanych z Na skrzydłach Elizabeth Hargrave, jednak każdy aspekt rozgrywki został dopasowany w nawiązaniu do biologii morskiej! Przykładowo wprowadzone zostały sektory nurkowania, które są niezależne od stref występowania ryb, więc rozmieszczanie kart ma jeszcze większe znaczenie. Inny jest także sposób pozyskiwania zasobów, a niektóre ryby mogą pożerać inne w ramach kosztu zagrania!
- Mnogość dostępnych elementów sprawia, że poszczególne partie są niezwykle różnorodne i pozwalają na wypróbowanie wielu nowych strategii. Z kolei zmiany mechaniczne sprawiają, że rozgrywka będzie ciekawa nawet dla weteranów Na skrzydłach.
- W ramach gry są dostępne specjalne zasady, umożliwiające rozgrywkę jednoosobową, w której rywalizujemy ze sztucznym przeciwnikiem, Nautomą.
Nr katalogowy:
90040
Akcesoria w zestawie:
- 5 plansz oceanów
- Plansza celów
- 9 kafelków celów
- 125 kart ryb
- 10 startowych kart ryb
- 30 nurków (po 6 w każdym kolorze)
- Znacznik tygodnia
- 90 dwustronnych żetonów ikry/narybku
- 40 żetonów ławic
- Znacznik pierwszego gracza
- 5 kart pomocy
- Notes punktacji
- 7 kart decyzji Nautomy
- 6 kart punktacji do wariantu Zaplątani
- 3 dwustronne karty celów Nautomy
- Dwustronna karta pomocy do rozgrywki z Nautomą
- Instrukcja
- Instrukcja wariantu Nautoma
Pozostałe parametry:
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
60
-
depth:
100
-
height:
300
-
Max. liczba graczy:
5
-
Min. liczba graczy:
1
-
Oznaczenia:
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Strategiczne i ekonomiczne
-
Wersja:
Podstawa
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
300
-
Wymagania wiekowe:
10
-
Zasilanie:
Nie dotyczy